wtorek, 12 lipca 2011

zanox –Straight to Performance



Firma zanox jest europejskim liderem zajmującym się reklamą opartą na modelu „płać za efekt”. Dynamiczna ekspansja sieci zanox na przestrzeni ostatnich trzech lat udowadnia, że firma ta, jak nikt inny, potrafi wykorzystać trendy panujące w branży.

zanox –reklama efektywnościowa, która działa

Firma zanox została założona w 2000 roku przez Thomasa Hesslera, Heiko Raucha i Jensa Hewalda. Obecnie
firma jest własnością Axel Springer AG, z 52,5% udziałów, i szwajcarskiej PubliGroupe AG z 47,5%.Grupa zanox posiada oddziały w Niemczech, Anglii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Szwecji, Holandii, USA i Chinach. Na całym świecie ponad 600 osób pracuje z zanox i jego firmami partnerskimi. W swojej sieci obsługuje ponad 3500 reklamodawców i współpracuje z ponad milionem wydawców. W skład grupy zanox wchodzą między innymi Affiliate Window i buy.at. Swój stały rozwój, firma zawdzięcza zastosowaniu modelu opartego na efektywności, połączonego z innowacyjnością i doskonałą obsługą. zanox przywiązuje ogromną wagę do jakości zarządzania globalną siecią wydawców. Gwarantuje to poprzez osobisty kontakt z najlepszymi ekspertami z branży, jak również szybkie i przejrzyste zasady płatności. zanox obsługuje klientów ze wszystkich branż i, jak często podkreśla, to właśnie ta różnorodność, która tworzy gigantyczną sieć uzależnionych od siebie komórek zapewnia firmie tak wysoką pozycję na rynku. -Kluczem do sukcesu są nasi klienci–mówi Jakub Maj –Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży na rynku Europy Centralnej i Wschodniej –każde, nawet lokalne osiągnięcie naszych klientów, w ostatecznym rozrachunku stanowi składową globalnego sukcesu–dodaje.

Nowa strategia, nowa droga

Tak intensywny rozwój marki zanox, firma zawdzięcza wprowadzeniu ostatnio nowej strategii „Staright to Performance –reklama efektywnościowa, która działa”. Jednym z jej założeń było skoncentrowanie się na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Na specjalnie utworzone stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży w tym regionie powołano Polaka –Jakuba Maja. Następnym krokiem było otwarcie nowego biura w Warszawie oraz powiększenie zespołu zanox Polska. Jak widać skupienie uwagi na naszym kraju było strzałem w dziesiątkę, ponieważ jak zapewniają międzynarodowi wydawcy, jest to najlepiej prognozujący rynek w Europie. Przyjmując nową filozofię, zanox wyraźnie zobowiązał się do przestrzegania transparentności przy maksymalnej wydajności, zarówno w obrębie firmy jak i całej sieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz